Search the webpage

Turinys

Čia rasite atsakymus į dažniausiai užduodamus klausimus...

Jei turite klausimų, prašome rašyti el. paštu info@litena.lt arba skambinti parduotuvių telefonų numeriais.

Koks elektroninės parduotuvės darbo laikas?

Užsisakyti prekes galite 7 dienas per savaitę, bet kuriuo paros metu.

Kur kreiptis turint klausimų?

Jei turite klausimų, skambinkite telefonu +370 682 28 902 arba rašykite el. paštu info@litena.lt.

Kaip žinoti, kad prekės užsakytos ir užsakymas vykdomas?

Gavę Jūsų užsakymą, Jūsų nurodytu el. pašto adresu išsiųsime patvirtinimą. Apie užsakymo eigą Jus nuolat informuosime el. paštu, prireikus susisieksime telefonu.

Kaip sumokėti už prekes?

Už prekes apmokama užsakymo metu per elektroninių mokėjimų sistemą Paysera. Mokėjimo pavedimas bus sugeneruotas automatiškai, Jums beliks pasirinkti savo banką ar kitą įstaigą, kurioje turite sąskaitą, ir patvirtinus mokėjimą el. paštu gausite tai patvirtinantį pranešimą.

Ar galima už prekes sumokėti kurjeriui?

Ne, tokios apmokėjimo galimybės nėra. Už prekes apmokama užsakymo metu.

Ar galiu gauti PVM sąskaitą faktūrą?

Taip, užsakydami prekę PVM sąskaitą faktūrą gausite su preke.

Ar perkant internetu galima pasinaudoti suteikta nuolaida?

Nuolaidos kodas yra vienkartinis arba daugkartinis kodas, kuriuo gali pasinaudoti tik juridiniai asmenys.

Kur ir kada pristatomos prekės?

Prekės pristatomos visoje Lietuvos teritorijoje Jūsų nurodytu adresu. Prekės pristatymui paprastai paruošiamos ir pristatomos per 5 darbo dienas. Jei taip atsitiko, jog prekės sandėlyje nėra, pranešame jums telefonu ar elektroniniu paštu ir pateikiame prekės gavimo datą.

Kaip atsiimti užsakytas prekes parduotuvėje?

Užsakytas prekes galite atsiimti vienoje iš Litena parduotuvių Kaune, Klaipėdoje arba Panevėžyje.

Parduotuvių adresai ir darbo laikas:

KAUNAS
Savanorių pr. 192. Darbo laikas: I – V nuo 9 iki 18 val., VI nuo 10 iki 14 val., VII – nedirbame.

KLAIPĖDA
Baltijos pr. 10. Darbo laikas: I – V nuo 9 iki 18 val., VI nuo 10 iki 15 val., VII – nedirbame.

PANEVĖŽYS
Paliūniškio g. 1B. Darbo laikas: I – V nuo 9 iki 18 val., VI nuo 10 iki 14 val., VII – nedirbame.

Atsiimant prekes privalėsite pateikti užsakymo numerį ir asmens tapatybės dokumentą.

Kada pasirinktoje parduotuvėje galima atsiimti internetu užsakytą prekę?

Prekės atsiėmimui paprastai paruošiamos per 5 darbo dienas. Apie tai Jus informuosime el. paštu.

Ar kitas žmogus gali atsiimti mano prekę parduotuvėje?

Taip, tačiau užsakymo metu prie pastabų privalote įrašyti kito asmens vardą ir pavardę arba informuoti mus el. paštu info@litena.lt.

Ar mano pirkinys gali būti pristatytas kitam žmogui?
Taip, gali. Jei už Jus prekes atsiims kitas asmuo, prašome apie tai informuoti el. paštu info@litena.lt
Kokios prekių pristatymo kainos?

Perkant 10 audinio tiesinių metrų, pristatymas nemokamas. Perkant mažiau, pristatymo kaina 10 EUR visoje Lietuvoje.

Ar kainuoja prekės užnešimas?

Ne, prekės užnešimas nemokamas.

Ar el. parduotuvėje parduodamos prekės turi garantiją?

Taip, turi dvejų metų garantiją.

Ar yra galimybė apžiūrėti audinius prieš užsakant el. parduotuvėje?

Taip, audinius galima apžiūrėti atvykus į vieną iš Litena parduotuvių Kaune, Klaipėdoje arba Panevėžyje. Mielai atsakysime į rūpimus klausimus.

Ar galima atšaukti/pakeisti užsakymą?

Pateikus užsakymą, jo atšaukti negalima.

Ar galima prekes grąžinti?

Audinius grąžinti galima tik pirkus 10 ar daugiau tiesinių metrų. Luxury Home pledus grąžinti galima tik Litena skyriuose, prieš tai juos patikrinus skyriaus atstovui ar prekė nėra sugadinta. Prekes grąžinti galima Litena parduotuvėse.

Ar priimate užsakymus telefonu?

Taip, užsakymus telefonu galite pateikti numeriu +370 682 28902, arba skambinkite į Jums artimiausią parduotuvę.

Ar galima tikėtis nuolaidos perkant didesnį audinių kiekį?

Pirkdami didesnį audinių kiekį (100 metrų ir daugiau), prašome kreiptis telefonu +370 682 28 902 dėl specialios kainos.

Kaip veikia “Bank link” apmokėjimų sistema?

„Bank link“ automatiškai parengia mokėjimo pavedimą už el. parduotuvėje perkamas prekes apmokėti. Klientas, pilnai įvykdęs užsakymą, nukreipiamas į jo pasirinktą banką, kuriame jam lieka sutikti atlikti pavedimą, kuris pilnai suformuotas ir jam atlikti nereikia jokių papildomų duomenų. Atlikus pavedimą, bankinė sistema praneša el. parduotuvei apie sėkmingą operaciją, o el. parduotuvės sistema tuo pačiu momentu užregistruoja nurodytą užsakymą kaip apmokėtą.

Mokėjimo užskaitymas trunka iki 10 min. (priklausomai nuo pasirinkto banko). Apie atliktą apmokėjimą klientas informuojamas el. paštu.